fredaaag = feeest!!

Godmorgon alla söta läsare!! shiiit asså va ni e grymma! Igåår hade vi 97 besökare! FÖRSTA DAN likosm! helt GALEEET!!! <3

hihihi! Vaknade vid 6 imorse och har kollat på tv sen dess. Går ju inte i skolan eftersom jag e en dum liten fjortis som hoppade av gymnasiet!!

Har inget planerat idag, ska väl träffa min BFF senare tror jag!! Idag är de ju freeedag de betyder feeeest! Våran kompis som e 18 år ska köpa ut 2.25 or till oss idag! Vi kommer bli helt sjukt fulla!! För mig räcker de typ bara med 2 st så e jag typ medvetslös! (hihihihiihihihih)

Aja ska sminka mig nu och så. Så e väl klar vid typ 9-halv 10 med sminket. Så ska jag typ klä på mig och så. Så jag är väl klar vid 11 med allting!!
(Man kan ju inte gå utan smink en hel dag liksom :S) Förstår inte folk som går ner till centrum utan smink! Har dom ingen självrespekt eller! HERREGUD säger jag bara!!

ajaja whatever!! ska som sagt sminka mig nu o.s.v...
Puss pusss love you all sötisaaar!!! <3
 (HAr inge smink så kan inte visa ansiktet! Och min bröst ser jätte små ut här :S Shit! måste blivit något konstigt med bilden)

XOXO Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0