Fääääässst!!!!!!!!!!!

Chaaachaaa alla söta blogg läsare nu har jag precis vaknat och måste hänga tvätt assåå hur kan min pappa be mig om något sååånt vet ju inte ens hur man gör hallåå.. jag vet är en dum fjortis men alla älskar mig endå;)
ikväll är det fredag och det blir ut och fääässta ikväll! jag ska dricka 2.25 or ikväll blir ju full på 2 st pres som min bff blir (hahahaha) nu ska jag sminka mig och försöka hänga tvätt sen ska jag ut och ta en cigg asså jag är typ sååå beroende kan inte vara utan mina cigg för börjadde lixom röööka för en vecka sen hihi;)glömde säga att ciiiiider är sååå jävla gott:D

xoxo eran sara

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahha Cider e så jävla gott!! hahha jag dööööööööör!!!

2011-12-09 @ 10:58:28
Postat av: Isabella

Röker ni båda? Hur länge har ni rökt?

2011-12-09 @ 11:02:05
Postat av: Agnes

Hur mycke röker du per dag? Röker ni båda??

2011-12-09 @ 11:02:53
URL: http://akj.blogg.se/
Postat av: Elin

E ni beroende??? Hur länge har ni rökt???

2011-12-09 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0