Angående Rökning!

Vi har fått några frågor om vi röker.
Och svaret är JA! Vi både röker och är helt beroende av de. Vi började röka för en vecka sen typ. Eller Sara J började röka typ 1 dag före mig, sen visade hon mig. Så nu e vi båda beroende... Vi röker typ ett paket var per dag! Helt sjukt!! Om inte vi röker på 1 timme så ligger vi typ på golvet och skakar! Ganska läskigt måste jag få säga...
Men vi ska sluta!! Vi lovar!!! Men just nu e vi helt beroende och de går typ inte att sluta! :/ Ångrar verkligen att jag börja!!! 
Aja, ska ut och röka nu, rökte för en halvtimme sen typ.. Rätt så länge med andra ord :S

Aja!! puuuuwzzzzz!Älskar er!!!!!!




Kommentarer
Postat av: tja

jävla muppar... man är ej beroende om man rökt i en V!!!!

2011-12-09 @ 19:25:36
Postat av: maria

asså är ni seriösa?ni är ju bara pinsamma suck asså

2011-12-10 @ 16:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0