åh herregud! Vissa människor asså!

Cha Cha alla sötisar!!
Alltså va helt stört full igår! Drack typ 3 st 2.25 or!  Hade skiiiiit kul asså!
Aja, ligger i sängen just nu! Ska typ ner och röka nu. E skit rökugen, rökte ju för en halvitmme sen likosm! Jätte länge!
Shiiit, måste verkligen sluta röka!!

Juste! Måste verkligen dissa en brud som va på festen igår! Agnes Jakobsson heter hon! Asså hon e största fjortisen! Hon tror verkligen att hon e skit snygg! Gaaash! Vi va typ bff's förut! Men sen så gled vi typ isär! Och nu hatar jag henne verkligen!!! Hon tror verkligen att hon e nåt!! Uuusch för sånna människor säger jag bara!

Jaja Wahtever!! orkar inte lägga min tid på sånna onödiga saker!!
Senare idag ska jag och Sara visa lite va min använder för smink! Så kika in då!

Puuuuuwz alla söta läsare!!! Vi hade 112 läsare igår (andra dagen) Gryyymt ju! Keep it going! och kommentera gärna mera!!!!

Loooove you all!! <3


Här e Agnes btw! Herregud säger jag bara!!! Tänk om man såg ut som hon liksom! *puh*  haha stackars flicka!!


Kommentarer
Postat av: nattis

Jag lovar o svär att hon e snyggare än dig och mognare också....

2011-12-10 @ 13:45:08
URL: http://nattstad.se/abayo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0